counter create hit

مطالب مرتبط:

تظاهرات غزه سیلی بر صورت «معامله قرن» بود

دبیر کل حزب الله لبنان، ضمن تبریک به مردم و گروههای مقاومت در غزه، آن ها را به ادامه حضور در مرز با سرزمین اشغالی دعوت کرد و اقدام آن ها را ستود.

روش های تغذیه ای در تقویت بینایی علمی نیست/ دلایل ضعف بینایی عمدتا ارثی هستند

جراح و متخصص چشم گفت: ضعیف شدن چشم عمدتاً دلایل ارثی دارد و برای جلوگیری از آن عینک زدن نقش خاصی ندارد.

کشف جسد یک مرد ۳۶ ساله در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از کشف جسد یک مرد ۳۶ ساله در رودخانه خشک شیراز خبر داد.

زن مطلقه در خلوتگاه شیطان به التماس افتاد

زن بیوه وقتی دل به مردی شیاد داد خود را در برابر شیطان دید.

30 کشته در سانحه سقوط اتوبوس به دره در هند

در سانحه سقوط اتوبوس به درّه ای در ایالت «هیماچال پرادش» هند دست کم ۳۰ نفر کشته شدند.

۱۰ نکته خیلی مهم برای خرید لباس نوزاد

۱۰ نکته خیلی مهم برای خرید لباس نوزاد

بعضی ها ممکن است فکر کنند خرید لباس نوزادی نیاز به دانستن نکته خاصی ندارد. یا پیش خودشان بگویند بچه است دیگر و چیزی که یادش نمی ماند؛ درحالی که انتخاب لباس نوزادی هم درست مثل هر لباس دیگری نیاز به دانستن نکات و ...

دیدار محرمانه نماینده ویژه پوتین با شمخانی

به گفته یک مقام مطلع در تهران، الکساندر لاورنتیف، نماینده ویژه پوتین در امور سوریه در جریان سفر اعلام نشده وغیر منتظره خود به تهران، روز سه شنبه، با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در مورد آخرین تحولات سوریه و همچنین حمله اخیر اسراییل به این کشور و تهدیدات ...

دادستان کل کشور: با قاچاقچیان ارز برخورد می کنیم

دادستان کل کشور ضمن تاکید بر برخورد دستگاه قضا با قاچاقچیان و متخلفان بازار ارز، گفت: دولت برای نرخ اعلامی ارز مصوبه بگذراند، ابلاغ قانونی شود و پس از ابلاغ چنانچه مازاد بر مبلغ تعیین شده قاچاق تلقی شود برخورد با این مسئله طبق مقررات قانون قاچاق انجام می شود. ...

اسرائیل: اجازه حضور دائم ایران در سوریه را نمی دهیم

وزیر دفاع اسرائیل طی سخنانی گفت که این رژیم به هر بهایی اجازه حضور دائم ایران در سوریه را نمی دهد.

چه چیزهایى را نباید در کیف پولتان بگذارید؟

• کارت ملی یکی از چیزهایی که نباید در کیف پولتان بگذارید کارت ملی است چون کلاهبردارن با دسترسی به شماره ملی می توانند کارهای مختلفی انجام دهند و اگر کیف پول شما گم شود یا کارت ملی از لای آن بیفتد حتی ا ...

آموزش «نه گفتن» را از خانه شروع کنید

اگر می خواهید فرزندتان در محیط های مختلف و در شرایط لازم بتواند قدرت «نه گفتن» داشته باشد باید از همان دوران کودکی و از محیط خانه به او آموزش های لازم بدهید. ...

پالتوی ترامپ سوژه شد

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی، فیلم و عکس هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین «تابناک باتو» ...

۹۳.۵ درصد از سهم این راه از بار/ بار دوم بدون نظارت تلفات

۹۳.۵ درصد، سهم جاده از بار/ یک سوم بار بدون نظارت سازمان راهداری

مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی اعلام کرد در سال ۱۳۹۴ تمام وقت آوارگان در این کشور با استفاده از حمل و نقل عمومی ، ۵۴۳.۶ میلیون تن بود که سهم جاده ها ۹۳.۵ سهم میله نیز ۶.۵ درصد بود. یک گزارش خبری در مرکز پژوهش های مجلس در یک گزارش در مورد وضعیت حمل و نقل عمومی و امکانات در سراسر جاده ها اعلام کرد که به طور کلی ۹۴ کل کشور ۴۵۳.۶ میلیون تن بود که ۹۳.۵ درصد از راه را از طریق ای جابه جا شد و سهم حمل و نقل ریلی نیز ۶.۵ درصد بود. همچنین بر اساس این گزارش ۵۰۸ میلیون تن از کالاهای محموله از طریق جاده ها منتقل شد که ۷۰.۹ درصد آن معادل ۳۶۰ میلیون تن بار دارای بارنامه بوده و نزدیک به ۳۰ درصد را نیز حمل و نقل عمومی بدون بارنامه جابه جا کرده است؛ به عبارت دیگر حدود یک سوم کالای کشور از طریق بنگاه های باربری سنتی و خارج از نظارت سازمان راهداری بوده است. شایان ذکر است که جابه جایی های بدون استفاده از بارنامه عموماً در بنگاه های باربری (گاراژهای سابق) که کماکان فعال هستند انجام می گیرد. باربری هایی که در پایانه های کالای سازمان راهداری و حمل ونقل جادهای مستقر نیستند و خود رأساً به جابه جایی کالا، اقدام می کنند.  همچنین سهم بخش خصوصی ۹۲ درصد بوده و نزدیک به ۸ درصد مابقی را بخش تعاونی جابه جا کرده است سهم دولت در نقل و انتقال بار بسیار ناچیز است. از سوی دیگر متوسط میانگین عمر کامیون ها در ایران در این سال ۱۶.۱ سال برآورد می شود. این در حالی است که میانگین عمر مفید ناوگان جاده ای در کشورهای توسعه یافته ۵ سال است که نشان دهنده به شدت فرسوده بودن ناوگان خودروی سنگین باری در ایران است. بر اساس این گزارش، ۸۲.۲ درصد کامیون های موجود در ایران خودمالکی (ملکی راننده) هستند و تنها ۴.۲ درصد به صورت ملکی شرکت یا مؤسسات باربری و همچنین شراکتی میان راننده و مالک محسوب می شوند. به گونه ای که سهم ناچیز شرکت ها و مؤسسات باربری در مالکیت کامیون ها نشان دهنده وجود مشکلات متعدد در ایجاد شرکت های مسئولیت پذیر و شناسنامه دار است. یکی دیگر از نکات نگران کننده در این گزارش، میانگین سفر هر دستگاه کامیون در طول سال است: بر اساس اعلام مرکز پژوهش ها، میانگین سفر هر دستگاه کامیون در طول یک سال (۳۶۵ روز) تنها ۷۳ سفر در سال ۹۴ و ۶۵ سفر در سال ۹۳ است که نشان دهنده خواب بالای کامیون ها و انتظار بیش از حد آنها برای دریافت نوبت سفر است. این موضوع به پایین بودن بهره وری کامیون ها در ایران دامن می زند؛ این در حالی است که متوسط عملکرد مورد انتظار برای هر کامیون با توجه به حجم بار در کشور، ۲۰۰ سفر در سال است. گفتنی است در سال ۹۴در ایران ۲۵ میلیون و ۷۸۴ هزار سفر باری توسط ۳۵۳ هزار و ۴۱۷ دستگاه کامیون انجام شد که ۲۸ درصد آن درون استانی و ۷۲ درصد نیز برون استانی بوده است.